26 Nisan 2011 Salı

Kurtardın Beni Kaptan!

Kalabalık anasını sattığımın metrobüsü. Laptop, okul çantam montumfeci sıktı gavur gibi ağır bilgisyarada. Şu adam kalkıcak sanırım hareketlerinden belli "kalkmak zorundasın bence. Kalk ulan. Hadi be hacı!" anlayın durumu işte. Körüklünün kuyruk sokumuna denk gelen körüğü bitirdi beni zaten. Boş otobüs ama oturacak yer yok avradını. Aha en arkadan biri kalktı kapılar açılmadan oturmak gerek. Sonunda! Neredeyse uyumak üzerereyim. Uyku akar ya gözlerden öyle bir şey işte. Yanımdaki herif ayağa kalktı ohh şimdi dahada rahatım. Şark köşesi gibi arka taraf bir de ortada oturmak çete lideri gibi çok kötü. Sonunda yantarafa geçtim. Yanıma bir kız oturdu. Fazla yanıma oturdu. Mesafe var orda aslında Ohaa bide arkadaşını ağırıyor. Tamam benım düşündüğüm gibi değilmiş meğer. Bir an... :D. Gelmedi arkadaşı neyse ki. Kızın boynu yok lan gülüyorum kıs kıs. Faulleri var nası kız lan bu. Gitti başka yere oturdu hemen. Belliydi tipinden zaten. Şu yanımdaki napıyor lan! Titredim birden. Uyku falan kalmadı. Eli.. oha yanlışlıkla yapıyor bence. Korkuyorum. " Sıkma ya napırsun otobüsün içinde" diyorum içimden. Kitlendim suratına söyleyemiyorum ki. Karşıda oturan arkadaşı gözlerimin içine bakıyor. Kızın faulleri var harbiden yine gülüyorum kıs kıs. Kızın eli hala çantamın altında. Ne yapmaya çalışıyor ki bu! Cesarete bak! Rahat dur iki dakika! Uratım değişiyor. Sıkıldım ama! Öff çek elini be! Niye suratına söylemiyorum ki! Kitlendim. Fren!!! Kafamı demire vurdum. Hava karardı aniden. Ne çabuk uykuya daldım. Sesleri duyuyorum ama hava karanlık. Açamadım gözlerimi. Sesler de gitti.                                                                                                          


Gözlerimi açtım. Hissediyorum. Ama bembeyaz ortalık neden. Güneşe mi bakıyorum. Güneşe benzemiyor bu ışık. Diyaframının sonunda ayarladı gözlerim. Balık gibi bir sağ bir de sol gözüyle iki adam eğilip eğilip bana bakıyor. Kafamı çevirdim annemle babam bir şey yok kalkma dediler. Kafamı yasladım tekrar gözlerimi kapattım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder